Workshop: Merkevareplattformen - et viktig forretningsverktøy (del 2/2)
ons. 19. nov.
|RE Gründerhus
En to-delt workshop med Tangram Design


Tid og sted
19. nov. 2025, 09:00 – 11:00
RE Gründerhus, Torvveien 19, 1383 Asker, Norge
Program
I denne workshopen får du praktisk innsikt i hvordan du utvikler en merkevareplattform, som er kjernen i enhver merkevarestrategi.
Merkevareplattformen gjenspeiler forretningsstrategien og fungerer som et formelt forretningsverktøy og arbeidsverktøy som beskriver merkevaren din, hva den står for, hvem målgruppene er, og hvordan merkevaren kan skape verdier. Merkevareplattformen skaper retning og fokus for selskapet og legger til rette for en ledende rolle i markedet. I workshopen får du jobbe deg igjennom de syv komponentene i merkevareplattformen; Formål, Visjon, misjon og verdier, Interessenter, Personlighet, Drivere, Posisjon og Enerett (CVP) med gruppearbeid og diskusjon i plenum.
Workshopen er delt i 2:
5.11 Del 1: Formål, Visjon, misjon og verdier, Interessenter
19.11 Del 2: Personlighet, Drivere, Posisjon og Enerett (CVP)
Arrangementet er gratis men krever påmelding.
Det vil bli servert kaffe og boller.
